Wednesday, August 03, 2005

Sam's Club

I've never really understood why people become members of this place. Actually I take that back I do understand because a whole year for $30 and tons of free samples on the weekends isn't bad. I'm also a member so I can't hate too much but some of the stuff they sell in there is ludicrous.

Who in their right mind needs a gallon of mayonnaise, 5 pounds worth of bacon, 4 pounds of cheese and a quart of mustard? I understand that the stuff is cheaper when you buy in bulk but damn how can someone go through that much stuff without it getting spoiled? Do you really need the 80 pound bags of gum? 150 packages of jello (well I guess if you were doing jello wrestling then yes). I guess I'll never understand the buy in bulk theory when I'm sure at least half the shit ends up getting tossed out (like it does at my house).

27 Comments:

Blogger Spexial said...

LMAO!! that's sooo funny that you posted about this..hell i want to join..why? because week after week we buy the same shyt over and over again in the damn grocery store and it gets on my fuckin nerves..if we had it in bulk it would last longer than a damn week! lol

10:57 AM  
Blogger MsPerdie said...

Or, if you're doing jello shots... LMAO!!!!!

11:08 AM  
Blogger Southern Fried Girl said...

I am a total Sam's Club slut so I really can't complain. I tend to buy things like frozen pizza, taquitos, snack type foods in bulk because I am not cooking dinner, so this helps. As for the giant vats of condiments, I am not really getting that either.

11:08 AM  
Blogger Cherry said...

You wanna piece of me!??? Come on man, I double dare you to a jello wresting match. Danielle can be the judge.

11:14 AM  
Blogger Danielle said...

i love shit in bulk even if i dont need it lol

11:15 AM  
Blogger hanmee said...

You buy their nicely discounted vacuum sealer so that you can buy their 4lb cheese, use what you need and vacuum seal it so it stays fresh longer :).

I got a great deal on our honeymoon through Costco so it was well worth the membership fee.

The clerk showed me how much I had spent at Costco during the past year (the horror) and recommended I upgraded to their Executive membership because there is a slight rebate involved. Well, the regular membership is $45, executive $100. But with the rebate, I got back $82 at the end of that year so it cost me less than the regular membership.

11:17 AM  
Blogger DannyNoonan said...

Sam's is good for booze and beer. Seriously. I bought a 15 pack of Guinnesse for 12 bucks the other day. You can't beat that. I also have actually bought the big tub of mayonaise, and ketchup, cheese singles etc. Havn't you ever had a cookout with 40 of your friends?

11:19 AM  
Blogger Danielle said...

JELLO JELLO JELLO [insert Cherry and Danielle chanting]JELLO

Whatchu gone do bout it rican! lol

11:51 AM  
Blogger FreakinRican said...

I'm not sure ANYONE in their right minds wants to see me JELLO wrestling so how about I be the judge while Cherry and Danielle wrestle each other?

11:52 AM  
Blogger Cherry said...

That could be fun. How much would you pay to see us jello wrestle?

12:00 PM  
Blogger FreakinRican said...

How about the cost of a Sam's Club membership?

12:00 PM  
Blogger Danielle said...

Im game, I would have done it for free.

12:02 PM  
Blogger Danielle said...

""However"" I say we put Rican in spandex and throw him in.

12:03 PM  
Blogger FreakinRican said...

Spandex? Oh man you obviously do not value your sense of vision.

12:04 PM  
Blogger Danielle said...

SPANDEX SPANDEX SPANDEX!!!! Come Rican, shake whatcha momma gave ya!

12:04 PM  
Blogger Immortal Beloved said...

I rarely go for food. I usually go for tangibles. For instance - I got a printer/fax/copier/scanner from Sam's, and also a computer chair and a chair mat.

12:08 PM  
Blogger Cherry said...

Jello from Sam's Club: $1.50

Swimming Pool: $29.95

Seeing FR in Spandex: Priceless

12:12 PM  
Blogger Danielle said...

OMFG CHERRY I JUST SCREAM LAUGHED. MY BOSS ASKED ME IF I WAS OKAY. HOLY SHIT THAT WAS GREAT.

12:13 PM  
Blogger FreakinRican said...

Sorry to disappoint you ladies. It will never happen! After all, in my lifetime post I indicated that Spandex is one of the 5 things I would never wear.

12:15 PM  
Blogger Danielle said...

......until you met us. Me and Cherry are coming to visit and bringing duct tape, rope, handcuffs , jello, pool and a spandex body suit. You may not have a choice in this matter.

12:17 PM  
Blogger Gold Nugget said...

Damn Rican
I don't care what you have said in the past but if two girls want you to do something you do it, that's all there is to it.
Don't forget that Sam's advertises as the place for small business, so although you may not buy the giant mayo or ketchup some small business will, or in the case of noonan, since he seems to be so popular, buy shit for big parties, something u wouldnt know about rican.

2:42 PM  
Blogger Danielle said...

GN- LMAO thas right rican do it do it! lol

2:47 PM  
Blogger Cherry said...

Damn, we all need some help.

3:06 PM  
Blogger Janelle Renee said...

Rican, Danielle, Cherry--You guys are having way too much fun in here. Go to my site and talk about jello. I could use some fun over there! : )

3:48 PM  
Blogger Puerto Rican Angel said...

I'm with you Rican, we buy food at my house and it spoils so I don't think that an economy sized tub of mayo would look to good in our fridge for the next 2 years.

9:40 PM  
Blogger Moral Turpitude said...

I love SAMs. Danny is right. They have the best deal on booze. It is also a great place to go when you're entertaining. You can get some really tasty appetizers and pretend you made them yourself. And my roommate and I go through those giant packs of gum all the time!

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sams club was actually designed for business owners....that is why everything is in bulk. Mostly business owners shop there now. Have you not ever noticed the resale price on some products...I'm mean seriously HELLO

6:29 PM  

Post a Comment

<< Home

Web Counter